§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin Hotelu obowiązuje na terenie Willi Pastel i dotyczy wszystkich osób w niej przebywających.
- Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Hotelem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
- Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji hotelowej, tel. wew. 100.
- Regulamin Hotelu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt, poprzez podpisanie karty meldunkowej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Regulamin Hotelu jest dostępny w recepcji hotelowej, w teczce informacyjnej w każdym pokoju oraz na stronie internetowej Hotelu: www.pastel.kasol.com.pl.
§2 DOBA HOTELOWA
- Pomieszczenie mieszkalne w Hotelu, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nieprzestrzegającego obowiązującego regulaminu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełniej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Przedłużenie doby hotelowej możliwe jest po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem recepcji.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 12:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12:00 — program komputerowy recepcji naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według cen pełnych.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać przez Internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelowej lub osobiście w Willi Pastel.
- Najmujący pokój Gość hotelowy zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość Gościa oraz do wypełnienia karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt
- Osoby niezarejestrowane w Hotelu mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa hotelowego, przebywać w pokoju hotelowym od 7:00 do 22:00.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
- Hotel zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania należności za cały pobyt podczas dokonywania czynności rejestracyjnych.
- Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Hotelu w terminie zawartym w umowie rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- Opłata za pobyt od Gościa bez wcześniejszej rezerwacji pobierana jest w dniu przyjazdu do hotelu (z góry).
- Hotel nie wymaga przedpłat. Przedpłata za rezerwacje pobierana jest na prośbę gościa, w przypadku wystawionej PRO-FORMY, lub rezerwacji poprzez serwis internetowy służący do rezerwacji zakwaterowania online. Bezpłatna anulacja rezerwacji możliwa jest przed godz. 18:00 w dniu przyjazdu, po godzinie 18:00 zwrot nie jest możliwy, zwrot zaliczki następuje w ciągu 7 dni roboczych.
§4 USŁUGI
- Hotel świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku, bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych, profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług przez hotel, przechowanie bagażu Gościa, zamawianie taksówki, sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa (ewentualnie w jego obecności tylko, gdy wyrazi takie życzenie), zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
- Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku, możliwość przechowywania w sejfie hotelowym pieniędzy i przedmiotów wartościowych.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielogabarytowcyh, których nie można umieścić w depozycie.
- Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie hotelowym.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem hotelu.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
- Ze względów bezpieczeństwa, gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres 1 miesiąca, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§8 CISZA NOCNA
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
§9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia, np. świeczek, zapałek, zapalniczek.
- W Hotelu akceptujemy pobyt zwierząt domowych za dodatkową opłatą w kwocie 30,00 PLN/doba i tylko w wybranych pokojach. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu.
- Hotel nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość wypożycza na czas pobytu, do własnego, osobistego użytku odbiornik telewizyjny.
- W Hotelu istnieje możliwość bezpłatnego korzystania ze strefy SPA (sauna sucha, sauna parowa, sauna Infrared, grota solna) przez gości hotelowych wg obowiązującego regulaminu strefy SPA.
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami dearomatyzacji pokoju w wysokości 200,00 PLN. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami wg protokołu ze Straży Pożarnej.
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję, a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Hotel bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tj. broń, amunicja, materiały łatwopalne, iluminacyjne itp.
- Zagubienie karty magnetycznej wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 50,00 PLN.
- Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich. Administratorem danych osobowych jest PHZ KASOL J.A.KAZBERUK z siedzibą: ul. Baranowicka 119, 15-501 Białystok. Pełna informacja o danych osobowych stanowi załącznik do niniejszego regulaminu oraz dostępna jest na stronie www.pastel.kasol.com.pl, w teczkach hotelowych i w recepcji.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą innym Gościom Hotelu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych, ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Hotelu pisemnie na adres e-mail: pastel@kasol.com.pl.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności